Zašto odabrati Hoval kao partnera?
Zašto odabrati Hoval kao partnera?
Tvrtka Hoval iz Lihtenštajna suočila se s raznim ekonomskim izazovima tijekom godina, a CEO Peter Gerner objašnjava kako ih uspješno prevladavaju.
- Blog
- Krajnji kupac - Investitor
Hoval se smatra tehnološkim pionirom i vrhunskim dobavljačem u području grijanja, ventilacije i hlađenja. Koliko je teško održati ovako visoke standarde kvalitete, uzimajući u obzir sve izazove?
Naravno, zbog širine proizvodnog asortimana, doista je izazovno biti tehnološki korak ispred. Zadnjih godina pokazali smo koliko smo tehnološki napredovali i želimo nastaviti istim putem. Cilj nam je klijentima ponuditi dodatnu vrijednost tijekom životnog ciklusa naših sustavnih rješenja, ali i izvan njega.
Kada ste vrhunski dobavljač, ne smijete gledati samo na ponudu pojedinačnog proizvoda. Dodanu vrijednost generiramo primarno kroz ponudu inteligentnog sustavnog rješenja. To zahtijeva inteligentnu kontrolu i tehnologiju kontrole s povratnom vezom - područje u koje smo dosta uložili tijekom zadnjih nekoliko godina. Razvili smo posebnu platformu koja je otvorena za mogućnosti budućnosti.
Zajedno s inteligentnim sustavom, vrhunski dobavljač treba pružiti i vrhunsku razinu korisničke podrške. Naš tim može riješiti i najsloženije probleme, za što je posebno zaslužna stručna i sveobuhvatna usluga koju nudimo. Smatram da nas upravo sve ovo izdvajaju kao vrhunskog dobavljača u odnosu na dobavljače nižeg cjenovnog ranga.
Je li obiteljskim tvrtkama lakše prevladati nepovoljne gospodarske okolnosti?
Zaposlenici će također dati svoj maksimum za poslodavca, osobito tijekom teških razdoblja, jer znaju da je riječ o tvrtki koja ih neće ostaviti na cjedilu.
Sjedište Hovala je u Lihtenštajnu. Je li profitabilno za tvrtku imati proizvodnju u Europi?
Okolnosti se dosta razlikuju u europskim zemljama. Primjerice, Hoval ima u vlasništvu proizvodni pogon u Slovačkoj već više od 10 godina. Također imamo proizvodnju u Njemačkoj i Velikoj Britaniji te ulažemo dosta i u naš proizvodni pogon u Kini, kojeg planiramo širiti. Za sada ne planiramo plasirati proizvode proizvedene u Kini na europsko tržište. Također, svjesno smo odlučili proizvoditi u Lihtenštajnu i to koristeći visok stupanj automatizacije. Upravo ta automatizacija, u kombinaciji s motiviranom, kvalitetnom i fleksibilnom radnom snagom osigurava nam konkurentnost i u glavnom gradu Lihtenštajna, Vaduzu.
Hoval središnjica i tvornica u Vaduzu, Lihtenštajn.
Hoval posjeduje neke izuzetne reference, kao što je Buckinghamska palača, Apostolska palača u Vatikanu i najviša svjetska zgrada Burj Khalifa. Kako ste osvojili te projekte?
Apostolska palača u Vatikanu.
I kako se realiziraju ti projekti?
Dobar primjer je britanska podružnica, Hoval Limited, koja drži veliki dio tržišta u visokorangiranom sektoru i koja je odličan primjer vrhunske korisniče podrške. Kada je na pomolu izazovni projekt, velika je vjerojatnost da će nas izvođači prvi kontaktirati. Hoval je u Velikoj Britaniji prisutan od 1960. godine i od tada je razvio impresivan ugled.
Isto tako, Hoval je lokaliziran ovisno o potrebama svakog pojedinog tržišta. Primjerice, u Velikoj Britaniji, Hoval je britanska tvrtka i percipiran je kao takav. Zbog toga držimo potvrdu od kraljice - koja se izdaje samo jednom za svaku industriju. Također, izveli smo ugradnju grijanja i u Wembleyju - atrakciji koja privlači veliki interes među Britancima.
Wembley stadion u Londonu, UK.
Spomenuli ste tehnologiju koja je razvijena u Hovalu. Je li ona razvijena interno?
Korištenje fosilnih goriva je pod velikim kritikama. Kao proizvođač, kako se Vi nosite s time?
Nije li cijena također odlučujući faktor za kupce?
U Vašem poduzeću, inovacije imaju značajnu ulogu. Što dalje mogu očekivati kupci, posebno s obzirom na nedavnu energetsku revolucija?
Smatram da pametni sustavi postaju novi trend. To su inteligentni sustavi koji učinkovito reagiraju na promjenjive vremenske prilike, cijene energenata i individualne zahtjeve. Oni osiguravaju da razni izvori energije međusobno komuniciraju.
Sustavi kontrole uz mogućnost pravovremene informacije dobivaju sve više na važnosti. Smatram da je ključno za nas, kao proizvođača, ponuditi sustave koji ispunjavaju zahtjeve vodoinstalatera. Drugim riječima, vodoinstalater ne treba postati električar. Želimo postići da ugradnja sustava na lokaciji kupca bude što jednostavnija.
Izvor: intervju objavljen u Haustech 5/2016