Content added to your bookmarks in MyHoval

File added to your bookmarks in MyHoval

There has been an error while adding Content to your bookmarks in MyHoval

Zašto odabrati Hoval kao partnera?

Zašto odabrati Hoval kao partnera?

Tvrtka Hoval iz Lihtenštajna suočila se s raznim ekonomskim izazovima tijekom godina, a CEO Peter Gerner objašnjava kako ih uspješno prevladavaju.

  • Blog
  • Krajnji kupac - Investitor

Hoval se smatra tehnološkim pionirom i vrhunskim dobavljačem u području grijanja, ventilacije i hlađenja. Koliko je teško održati ovako visoke standarde kvalitete, uzimajući u obzir sve izazove?

Naravno, zbog širine proizvodnog asortimana, doista je izazovno biti tehnološki korak ispred. Zadnjih godina pokazali smo koliko smo tehnološki napredovali i želimo nastaviti istim putem. Cilj nam je klijentima ponuditi dodatnu vrijednost tijekom životnog ciklusa naših sustavnih rješenja, ali i izvan njega.

Kada ste vrhunski dobavljač, ne smijete gledati samo na ponudu pojedinačnog proizvoda. Dodanu vrijednost generiramo primarno kroz ponudu inteligentnog sustavnog rješenja. To zahtijeva inteligentnu kontrolu i tehnologiju kontrole s povratnom vezom - područje u koje smo dosta uložili tijekom zadnjih nekoliko godina. Razvili smo posebnu platformu koja je otvorena za mogućnosti budućnosti.

Zajedno s inteligentnim sustavom, vrhunski dobavljač treba pružiti i vrhunsku razinu korisničke podrške. Naš tim može riješiti i najsloženije probleme, za što je posebno zaslužna stručna i sveobuhvatna usluga koju nudimo. Smatram da nas upravo sve ovo izdvajaju kao vrhunskog dobavljača u odnosu na dobavljače nižeg cjenovnog ranga.

Je li obiteljskim tvrtkama lakše prevladati nepovoljne gospodarske okolnosti?

Vjerujem da je to točno jer se obiteljske tvrtke bore više za dugoročni uspjeh. Točnije, za razliku od tvrtki uvrštenih na burzu, manji je fokus na postizanju kratkoročnih profita. Imamo i dobre financijske temelje, primjerice Hovalov omjer kapitala je preko 50 posto, što nam omogućuje da postavimo svoj standard vrlo visoko na ljestvici. Naša tvrtka nastoji postići dugoročan i održiv uspjeh.

Zaposlenici će također dati svoj maksimum za poslodavca, osobito tijekom teških razdoblja, jer znaju da je riječ o tvrtki koja ih neće ostaviti na cjedilu.

To je itekako točno. Uvijek govorim da smo mi više kao velika obitelj, za razliku od ogromne korporacije. I mislim da je upravo to bitno. Ugrađene vrijednosti našeg predsjednika Upravnog odbora iznimno su važne. Kao tvrtka, tražimo puno od naših zaposlenika, ali s druge strane, odnosimo se s njima na fer način. Upravo je u tome tajna našeg uspjeha. U našoj tvrtki kroz međusoban razgovor pronalazimo najbolje rješenje. 

Sjedište Hovala je u Lihtenštajnu. Je li profitabilno za tvrtku imati proizvodnju u Europi?

Okolnosti se dosta razlikuju u europskim zemljama. Primjerice, Hoval ima u vlasništvu proizvodni pogon u Slovačkoj već više od 10 godina. Također imamo proizvodnju u Njemačkoj i Velikoj Britaniji te ulažemo dosta i u naš proizvodni pogon u Kini, kojeg planiramo širiti. Za sada ne planiramo plasirati proizvode proizvedene u Kini na europsko tržište. Također, svjesno smo odlučili proizvoditi u Lihtenštajnu i to koristeći visok stupanj automatizacije. Upravo ta automatizacija, u kombinaciji s motiviranom, kvalitetnom i fleksibilnom radnom snagom osigurava nam konkurentnost i u glavnom gradu Lihtenštajna, Vaduzu. 

Hoval središnjica i tvornica u Vaduzu, Lihtenštajn.

Hoval posjeduje neke izuzetne reference, kao što je Buckinghamska palača, Apostolska palača u Vatikanu i najviša svjetska zgrada Burj Khalifa. Kako ste osvojili te projekte?

Za tvrtku je sudjelovanje u ovakvim projektima definitivno velika čast. Osobito zato što ovdje sve mora savršeno odgovarati. Cijena je dakako vrlo važan faktor, ali trebate pružiti 100% povjerenja, odlične savjetnike, vrhunsku korisničku podršku i proizvode na koje se osobno mogu osloniti. Imamo zavidnu listu poznatih svjetskih referenci koje su dodatna potvrda naše stručnosti.

Apostolska palača u Vatikanu.

I kako se realiziraju ti projekti?

Dobar primjer je britanska podružnica, Hoval Limited, koja drži veliki dio tržišta u visokorangiranom sektoru i koja je odličan primjer vrhunske korisniče podrške. Kada je na pomolu izazovni projekt, velika je vjerojatnost da će nas izvođači prvi kontaktirati. Hoval je u Velikoj Britaniji prisutan od 1960. godine i od tada je razvio impresivan ugled.

Isto tako, Hoval je lokaliziran ovisno o potrebama svakog pojedinog tržišta. Primjerice, u Velikoj Britaniji, Hoval je britanska tvrtka i percipiran je kao takav. Zbog toga držimo potvrdu od kraljice - koja se izdaje samo jednom za svaku industriju. Također, izveli smo ugradnju grijanja i u Wembleyju - atrakciji koja privlači veliki interes među Britancima. 

Wembley stadion u Londonu, UK.

Spomenuli ste tehnologiju koja je razvijena u Hovalu. Je li ona razvijena interno?

Tijekom zadnjih nekoliko godina uložili smo najviše sredstava upravo u razvoj sustava regulacije  to onih koji nam pružaju pravovremenu povratnu informaciju. Poštujući naše standarde, uložili smo ogromne iznose u razvoj TopTronic E sustava regulacije. U isto vrijeme, razvili smo kompletan raspon tehnologija upravljanja za mreže daljinskog grijanja, koji je također projektiran unutar tvrtke. Naravno, dodatnu podršku pružili su nam naši vanjski partneri, ali stvarni razvojni inženjeri ovih inteligentnih sustava su upravo iz Hovala.

Korištenje fosilnih goriva je pod velikim kritikama. Kao proizvođač, kako se Vi nosite s time?

Hoval ima vrlo širok raspon proizvoda. Mislim da ćete teško pronaći bilo kojeg proizvođača u svijetu koji je postigao tako visok udio prodaje korištenjem alternativnih izvora energije kao što je Hoval. No, činjenica je da su ovi izvori topline skuplji od onih koji koriste konvencionalna fosilna goriva. A s obzirom na trenutnu cijenu nafte, nije lako održati isplativost. Nažalost, nemamo kontrolu nad ovim trendom, a kupci odlučuju vrlo često upravo na temelju isplativosti hoće li ili ne koristiti alternativne izvore energije. S međunarodnog gledišta, čini se da će plinska kondenzacijska tehnologija dominirati još neko vrijeme. No čak i tada stvari neće biti potpuno sigurne. 

Nije li cijena također odlučujući faktor za kupce?

Posebno s obzirom na trenutnu cijenu nafte, vlasnici imovine često pribjegavaju korištenju sustava grijanja na ulje prilikom obnove, a upravo obnova predstavlja 75% svih naših poslova. Naivno je pretpostaviti da će svi odjednom prijeći na alternativne izvore energije. Na kraju, moramo se zapitati da li je bolje da kupac ne ugrađuje ništa ili se odluči na ugradnju kondenzacijskog kotla u kombinaciji sa solarnim kolektorima.

U Vašem poduzeću, inovacije imaju značajnu ulogu. Što dalje mogu očekivati kupci, posebno s obzirom na nedavnu energetsku revolucija?

Smatram da pametni sustavi postaju novi trend. To su inteligentni sustavi koji učinkovito reagiraju na promjenjive vremenske prilike, cijene energenata i individualne zahtjeve. Oni osiguravaju da razni izvori energije međusobno komuniciraju.

Sustavi kontrole uz mogućnost pravovremene informacije dobivaju sve više na važnosti. Smatram da je ključno za nas, kao proizvođača, ponuditi sustave koji ispunjavaju zahtjeve vodoinstalatera. Drugim riječima, vodoinstalater ne treba postati električar. Želimo postići da ugradnja sustava na lokaciji kupca bude što jednostavnija.

Izvor: intervju objavljen u Haustech 5/2016 

Ostanite u tijeku s našim e-novostima!

Uživali ste u ovom članku? Prijavite se za naš newsletter kako biste primali više ekskluzivnog sadržaja poput ovog prije nego što bude objavljen na našoj web stranici. Budite prvi koji će dobiti uvide, ažuriranja i vrijedne informacije isporučene izravno u Vašu pristiglu poštu. Ne propustite - pridružite se našoj zajednici danas.