Content added to your bookmarks in MyHoval

File added to your bookmarks in MyHoval

There has been an error while adding Content to your bookmarks in MyHoval

Siemens Mobility

Goole, UK

Siemens Mobility

Goole, UK

Hovalu se obratio mehanički i električni izvođač koji radi sa Siemens Mobility za odabir rješenja za grijanje i ventilaciju za njihov pogon za izgradnju vlakova.

  • Proizvodna hala
  • Novogradnja
  • Sustavi klimatizacije

Izgradnja objekta površine 67 hektara započela je u lipnju 2020. Prvi vlakovi koji će se tamo sastaviti postat će novi vlakovi linije Piccadilly Transporta za London. Objektom, koji se nalazi između autoceste M62 i rijeke Ouse, dominiraju tri velike odvojene zgrade za montažu, testiranje pojedinačnih vagona i puštanje u rad vlakova, pri čemu svaka zgrada zahtijeva rješenje za grijanje i ventilaciju.

Početna studija izvedivosti u ožujku 2022. ispitala je različite opcije, uključujući ugradnju kombinacije RoofVent i TopVent jedinica. Nakon ažuriranja izvođača u lipnju 2022., koje je uključivalo detaljne rasporede triju zgrada i izračune gubitaka topline, održane su daljnje rasprave o utvrđivanju toplinskih opterećenja i željenog vanjskog dizajna zgrada i određivanja unutarnjih temperatura.

Hoval TopVent TP ventilacijske jedinice s dizalicom topline Belaria VRF.

Siemens Mobility izrazio je želju za lokacijom gdje se neće koristiti plin. Stoga im je Hoval preporučio svoj TopVent TP, decentraliziranu recirkulacijsku jedinicu projektiranu za grijanje i hlađenje visokih prostora. Opremljene sustavom dizalice topline zrak-zrak (koja proizvodi grijani i rashlađeni zrak tijekom cijele godine), jedinice koriste energiju iz okolnog zraka za ekološki prihvatljivo grijanje i hlađenje. Dizalica topline pritom se može nalaziti na udaljenosti do 50 m od jedinice TopVent čiju temperaturu regulira upravljački sustav TopTronic C.

David Harris, viši voditelj projekata Siemens Mobility UKI u Gooleu, rekao je:

Naš novi pogon utjelovljenje je održivosti, što se uklapa u Siemensov opći globalni cilj postizanja nulte stope emisija do 2030. godine.

Za ovaj projekt koristit će se 22 TopVent TP jedinice, pružajući visoku učinkovitost i održivost. G. Harris također dodaje - "Dizalice topline zrak-zrak samo su još jedan od načina da naša lokacija funkcionira što održivije."


Hoval je inače na ovom projektu uspješno surađivao s izvođačem radova AF Connellom iz Halifaxa.