Siemens Mobility
Siemens Mobility
Hovalu se obratio mehanički i električni izvođač koji radi sa Siemens Mobility za odabir rješenja za grijanje i ventilaciju za njihov pogon za izgradnju vlakova.
- Proizvodna hala
- Novogradnja
- Sustavi klimatizacije
Izgradnja objekta površine 67 hektara započela je u lipnju 2020. Prvi vlakovi koji će se tamo sastaviti postat će novi vlakovi linije Piccadilly Transporta za London. Objektom, koji se nalazi između autoceste M62 i rijeke Ouse, dominiraju tri velike odvojene zgrade za montažu, testiranje pojedinačnih vagona i puštanje u rad vlakova, pri čemu svaka zgrada zahtijeva rješenje za grijanje i ventilaciju.
Početna studija izvedivosti u ožujku 2022. ispitala je različite opcije, uključujući ugradnju kombinacije RoofVent i TopVent jedinica. Nakon ažuriranja izvođača u lipnju 2022., koje je uključivalo detaljne rasporede triju zgrada i izračune gubitaka topline, održane su daljnje rasprave o utvrđivanju toplinskih opterećenja i željenog vanjskog dizajna zgrada i određivanja unutarnjih temperatura.
Hoval TopVent TP ventilacijske jedinice s dizalicom topline Belaria VRF.
Siemens Mobility izrazio je želju za lokacijom gdje se neće koristiti plin. Stoga im je Hoval preporučio svoj TopVent TP, decentraliziranu recirkulacijsku jedinicu projektiranu za grijanje i hlađenje visokih prostora. Opremljene sustavom dizalice topline zrak-zrak (koja proizvodi grijani i rashlađeni zrak tijekom cijele godine), jedinice koriste energiju iz okolnog zraka za ekološki prihvatljivo grijanje i hlađenje. Dizalica topline pritom se može nalaziti na udaljenosti do 50 m od jedinice TopVent čiju temperaturu regulira upravljački sustav TopTronic C.
David Harris, viši voditelj projekata Siemens Mobility UKI u Gooleu, rekao je:
Naš novi pogon utjelovljenje je održivosti, što se uklapa u Siemensov opći globalni cilj postizanja nulte stope emisija do 2030. godine.
Za ovaj projekt koristit će se 22 TopVent TP jedinice, pružajući visoku učinkovitost i održivost. G. Harris također dodaje - "Dizalice topline zrak-zrak samo su još jedan od načina da naša lokacija funkcionira što održivije."
Hoval je inače na ovom projektu uspješno surađivao s izvođačem radova AF Connellom iz Halifaxa.