Content added to your bookmarks in MyHoval

File added to your bookmarks in MyHoval

There has been an error while adding Content to your bookmarks in MyHoval

"Topla dobrodošlica" za Tower Bridge

London, UK

"Topla dobrodošlica" za Tower Bridge

London, UK

Osim što je jedna od najpoznatijih povijesnih znamenitosti Londona, Tower Bridge je popularno mjesto za korporativna i druga događanja, s nizom jedinstvenih prostora za iznajmljivanje.

  • Drugi tipovi objekata
  • Obnova
  • Ulje/Plin

Zastarjeli kotlovi u Tower Bridgeu sve teže su ispunjavali zahtjeve za grijanjem prostora i potrošnom toplom vodom te je donesena odluka o njihovoj nadogradnji. Radovi su se poklopili s prenamjenom izložbenog prostora visokog 9 metara, s dodatkom polukata kako bi se stvorila dva nova prostora.

Projekt su izveli inženjeri konzultanti Brinson Staniland Partnership (BSP), a nove kotlove, zajedno s pripadajućim radovima nadogradnje, instalirao je izvođač T Brown Group. Hovalovi inženjeri blisko su surađivali s objema stranama u suočavanju s brojnim ključnim izazovima, u rasponu od pružanja podrške projektiranju do izgradnje kotlova na licu mjesta zbog problema s pristupom.

Jedan od ranih izazova s ​​kojima se projektantski tim suočio bio je taj da, dok propisi zahtijevaju kondenzacijske kotlove za takvu nadogradnju, popis I stupnja konstrukcije znači da u Tower Bridgeu plinovi ne smiju izlaziti iz dimnih kanala na strani temeljnih stupova mosta, 10m iznad razine vode. Nakon dugih razgovora s vlastima londonskog Cityja, dano je posebno odobrenje za korištenje nekondenzacijske instalacije kotla po narudžbi.

Kao rezultat, Hoval SR-plus 225 kotlovi visoke učinkovitosti s niskim NOx specificirani su za projekt. Međutim, ponovno zbog propisa kao što je ErP Direktiva, potpuno modulirajući Riello plamenici odabrani za projekt morali su se isporučivati ​​odvojeno od kotlova. Po dva kotla Hoval SR-plus 225kW ugrađena su u svaku od dvije kotlovnice, što je opet predstavljalo izazov.
"Od nemale važnosti bio je pristup kotlovnicama kroz uske šetnice i hodnike, strma stubišta, brodske ljestve i uska skretanja", prisjetio se John Pearson iz T Browna te nastavlja:
Kotlovi su sastavljeni na licu mjesta, zavareni i hidraulički ispitani od strane Hoval inženjera, a zatim su ugrađena kućišta, plamenici i regulacija.

Izvorni kotlovi bili su postavljeni na platformu ovješenu na 15 m iznad poda, nakon čega ju je T Brown proširio kako bi se smjestili novi kotlovi.

Također je bilo važno izbjeći smetnje na mjestu događaja, kao i u prometu u tom području, jer se većina isporuka obavlja tijekom noći. Upravljanje ovom situacijom zahtijevalo je interakciju s projektnim timom Tower of London, City of London, Port of London Authority, Transport for London i dvjema lokalnim vlastima.

Unatoč svim izazovima, projekt je prošao vrlo glatko, a klijenti su oduševljeni krajnjim rezultatom

O našem proizvodu

Hoval SR-plus kotlovi imaju visoku učinkovitost s niskim emisijama NOx u svom rasponu učina, za korištenje s plinom, uljem ili dvojnim gorivom. Koriste dokazani uzorak paljenja obrnutog plamena kako bi osigurali gotovo potpuno izgaranje.

Kotlovi su dizajnirani tako da vanjski omotač čini vodeni prostor oko komore za izgaranje, dok završni prolazi plina s vodenim omotačem s običnim dimnim cijevima i spiralnim usporivačima osiguravaju učinkovitu sekundarnu površinu grijanja. Ova dokazana tehnika s tri prolaza osigurava da se vrući plinovi izgaranja odmah pomaknu iz zone visoke temperature, tako da se temperatura plamena smanjuje, a emisije minimaliziraju.